Friday, December 31, 2010

last entry for 2010 :)

selamat tinggal 2010 dan selamat datang diucapkan kepada 2011 tepat jam 12.00 malam ini.
aku sudahpun tiba di bandar sri iskandar, perak (cyber cafe hybridrex) di waktu ini.
semua orang ada azam tahun baru walaupun tahun2 sebelumnya x dapat2. aku macam tu jugak. haha. biasa la kan. apa azam korang? aku xnak share kat sini. rahsia. haha. semoga kita sama2 la dapat penuhi azam tahun baru kita eh.


banyak perkara yg telah berlaku dalam hidup di tahun 2010. antaranya kerja di papa john's pizza di berjaya times square, kerja di low yatt plaza, hilang moto, berniaga burger, kerja di giant bukit tinggi, klang, berniaga shisha dan macam2 lagi. tahun 2010 juga tahun yg menyaksikan aku menjadi mahasiswa. di UiTM Sri Iskandar, Perak. di UiTM aku mengenali ramai kawan baru dan juga membuat jejak kasih utk kawan2 lama seperti dari Sek. Ren. Taman Sri Andalas, Sekolah Menengah Sains Kuala Selangor, Sekolah Menengah Tengku Ampuan Rahimah dan Sekolah Menengah Teknik Kuala Lumpur. Alhamdulillah, mereka tidak melupakan aku sebagaimana aku tidak melupakan mereka. aku juga kenal erti hubungan di mana lebih dari seorang kawan. namun telah ditakdirkan kami tidak akan pergi jauh. :) okay2. dah jadi cerita sedih pulak. and macam2 lg la. haha.

happy new year :)