Tuesday, December 14, 2010

maaf

post yg di buat sebelum2 ni mungkin menggambarkan betapa losernya aku ni kan? yeah. im sucks in relationship. yelah. muke x hensem xde sape nak kan. xpe kene la sedar. okay2 cukup. aku amat tidak pandai dalam perhubungan. peduli la kan? tp aku agak berbangga dengan hidup berkawan. aku punya ramai kawan. dari pelbagai latar belakang, dari kaki masjid, kaki game, kaki pukul, kaki perempuan, kaki botol n macam2 lg. hebat kan? well, biasa lah, manusia ni pelbagai ragam. n aku amat senang bersama mereka, aku mudah rapat dan boleh kamceng ah. kadang2 kalau lepak x follow kene maki balik. haha. namun begitu, ingin aku luahkan rasa kecewa aku.

maaf kawan2 uitm ku. tidak aku mengutuk atau mengata mana2 pihak. cume aku masih belum jumpe kawan seperti aku di sekolah (tikl) atau kawan2 tempat aku membesar (tmn sri andalas). aku anggap mereka jenis bukan senang susah bersama kawan2. aku faham. most of them sebelum ni sekolah harian biasa. x rasa hostel life. hidup sepanjang masa bersama kawan2. kalau sakit kawan2 tolong, kalau xde duit kawan2 bg pinjam duit, kalau buat hal kawan2 tolong back up. mereka x rase smua ni. tau2. puff, dah besar panjang. besar di bawah jagaan ibu bapa sepenuhnya. mereka tidak sehaluan dengan gaya ku. aku dari kecil hidup berdikari. dari 2 tahun dihantar ke rumah pengasuh. sehingga 5 dan 6 tahun ke tadika. darjah 1-4 ke nurseri sebelum dan selepas ke sekolah, 5-6 hidup sendiri. baju di basuh dan digosok sendiri. tiada kesenangan yg diberikan. dari form1 - form 3 aku di sekolah berasrama penuh n then form 4 dan form 5 di sekolah teknik n still berasrama. walaupun aku tidak berasrama selama 3 bulan di tingkatan 5 kerana di buang asrama. biasalah. nakal sikit2. hehe. aku cukup merasakan kawan2lah yg paling penting dalam hidupku. maybe mereka x bg duit makan pakai aku, tetapi mereka lah tempat aku mengadu masalah, berhibur dan menyelesaikan masalah bersama. tp tu sume kawan2 dulu. sekarang di uitm aku tidak dapat cari kawan2 seperti yang dahulu. yang hampir2 pun xde.


jadi, aku telah meminta izin ibuku, aku ingin bertukar kampus. memang bukan di semester yang kedua ini, tetapi yang ketiga, akan aku pinta di tukarkan ke kampus2 yang ada rakan2 yang sudah dikenali seperti di UiTM arau, UiTM melaka, atau UiTM segamat. lgpun perpindahan aku dari UiTM sri iskandar, perak tidak akan membawa kesan pada mana2 individu atau pihak bahkan mungkin ada yang gembira pertukaran aku ke kampus lain. its fine. normal la hidup. mesti ada yang suka dan x suka kan?