Thursday, December 16, 2010

for the time being

i decided to finished it off. not our friendship. but the way we talk n contact. seriously, there is nothing to regret to know u. u r the best i had. but, thats the only i felt. bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi kan. so, my effort to win ur heart is just end here. nothing changed. ur feeling towards me just same from the day we start to know each other. saya bukan tidak mahu terus berkawan. tetapi saya mahukan lebih dari itu. tidak saya katakan andalah my last. tetapi saya inginkan anda sebagai calon penyeri hidup dan ibu kepada anak2 saya. saya tahu saya tidak layak. its okay. kita kawan je eh? tapi saya harap anda tahu. saya tidak berapa senang bergaul dengan gadis-gadis. jadi tiada lg kata2 manja dan sewaktu dengannya. saya tidak akan ganggu hidup awak lagi dan doakan kesejahteraan anda :)