Wednesday, January 5, 2011

first entry for 2011 :')

aku dah buat keputusan yang besar. sangat besar! aku nak pindah kelas kerana nak tukar lecterur yang akan mengajar aku subject far100. subject yang aku repeat ==' dan disebabkan satu subject tu, aku tukar the whole class. hati terasa berat lg sedih utk meninggalkan kawan2 aku yg sudah kenal dari sem satu. sem permulaan. banyak masa dah diluangkan bersama mereka. mule2 igt nak discuss ngan mereka mintak pendapat. tp aku tau. kalau aku blah pun mereka x kisah sbb aku la trouble maker dalam kelas. haha. thanks 4 da memories guyz :) kita mungkin xkan bertembung or x bertegur sapa terus walaupun kita masih sekampus. bukan sebab aku sombong. lelaki2 maybe akan aku lepak n tegur2 cm biasa. tp utk girls. paham2 la eh. saya ni penyegan sikit. okay. di atas pemergian aku dari kelas A ni. aku x harapkan apa2 dari korang tetapi harap diampunkan segala salah dan silap sama ada tutur kata aku atau kelakuan aku selama korang kenal aku dan doakan aku berjaya dalam segala yang aku hadapi. xmau repeat dah. serik2. malu kot nak join budak2 part 1. haish. okay. sampai di sini saja. salam bahagia buat kawan2. korang sentiasa ada dalam setiap doaku. harap korang doakan aku jugak eh :')


                                         insyaallah mulai 6 januari 2011 start la kelas B :)


untuk makluman aku sebelum ni kelas AC A :)