Thursday, December 23, 2010

23/12/2010

selepas mengambil adikku pulang dari private tuition di bukit naga, aku terus memandu perodua rusa ke putrajaya. presint 11. rumah paksu ku. dalam pukul 2.15 aku tiba. dan terus makan tengah hari, and then bawa sepupu2 ku yg lincah lagi cerdik menonton wayang dan bersiar2 di alamanda. dalam 2.25 kami tiba. adikku terus ke kaunter utk mengambil ticket yang telah kami book lebih awal sementara aku berasap. before menunggu waktu tayangan aku membawa mereka ke MPH, mereka sangat cerdik!






pergi kejap2 je. pastu beratur panjang nak beli popcorn n air. suruh adik bawak mereka masuk dulu sementara aku beratur panjang gila. dalam 3.10 baru selesai n then terus masuk. nasib baik baru start. haha
lepas tonton wayang kami ke mcD. makan makan makan. n then nak pulang mereka request baskin n robbins pulak. -.-
bawak la mereka. abes duit T_T. haha

n pulang ke rumah paksuku. lepas isya' aku keluar melepak bersama azizul, mula2 lepak presint 9 je. n then cari shisha di presint 15, tp xde terus gerak ke bangi. shisha sana sedap! n balek dalam 12.30. sampai2 rumah, paksuku fire. haha. n then tdo.
subuh bangun, on9 sampai tgh hari, n then lepas lunch balek. :)
im feelin alone rite now.