Tuesday, January 25, 2011

26/1/2011

harini ada quiz. buku dah baca. latihan dah buat. harap boleh jawab. :)
bel260. speaking. dibuat group. disebabkan lelaki terlebih seorang. dan orang itu aku. aku dicampak ke group perempuan. adeh. aku dah la penyegan abes. kalau group dgn lelaki insyaallah la boleh lancar je. kira hujung jari ah. tp kalau dgn perempuan? lepak2 pun senyap. inikan speaking? come on la. =='
ahad lepas, lecterur business study aku belanja bowling. syok. 2 game. tp ada 2 strike je. teruk. maybe xde penyuntik motivasi? haha. n then naim, classmate aku buat plan gila. naik cameron highland. kami pun pergi la. aku naik kereta kenari. warna pink. jambu gila. haha. amar yg drive. dia x bg aku drive sbb cuak. haha. sbb nak gerak ipoh aku drive dia kata macam racer. selit2 celah lori minyak, lori gas, lori simen dan macam2 lg la. aku tgk dia pun waktu tu dah seram. kelakar. haha. kami ambil masa hampir 2 jam utk sampai ke tanah rata setelah beberapa berhenti utk tunggu yg lain. ada yg muntah2. mabuk katanya. dalam jam 6 lebih kami sampai. lepak2 amek gamba. aku x aa. mana nak join. haha. n then dalam 8.30 lepas makan kfc kami gerak pulang. dalam perjalanan yg membosankan kami menari2 dalam kereta. seronok. kereta di belakang kami gelak2 je tgk. haha. okay. thats all kot. dah xde idea. :)